Суви сливи

сливата содржи на 100g и препорачана дневна доза

јаглени хидрати 11.42 g
 • шеќери 9.92 g
 • Fibra alimentaria 1.4 g
масти 0.28 g
протеини 0.7 g
Retinol (vit. A) 17 μg (2%)
 • β-каротин 190 μg (2%)
Tiamina (vit. B1) 0.028 mg (2%)
Рибофлавин (vit. B2) 0.026 mg (2%)
Ниацин (vit. B3) 0.417 mg (3%)
Витамин (vit. B5) 0.135 mg (3%)
Витамин B6 0.029 mg (2%)
Фолна киселина (vit. B9) 5 μg (1%)
Vitamina C 9.5 mg (16%)
Vitamina E 0.26 mg (2%)
Vitamina K 6.4 μg (6%)
Калциум 6 mg (1%)
Железо 0.17 mg (1%)
Магнезиум 7 mg (2%)
Манган 0.052 mg (3%)
Фосфор 16 mg (2%)
Калиум 157 mg (3%)
Натриум 0 mg (0%)
Цинк 0.1 mg (1%)

 

Суви сливи без семка

Влажно пастеризирани за непосредна употреба
Состојки: Суви сливи без семка
Без конзерванси, без вештачки бои и без додатен шеќер
Сливата помага при тешкотии со концентрацијата, го зајакнува срцето и имунитетот и го регулира варењето. Го намалува „лошиот“ холестерол. Го зголемува антиоксидантскиот капацитет на организмот и намалува некои фактори на ризик од рак на дебелото црево. Има позитивно дејство врз здравјето на коските кај жените во менопауза.

Суви сливи со орев

Влажно пастеризирани за непосредна употреба
Состојки: суви сливи без семка и јатки од орев
Деликатесен производ во ограничени количини!
Без конзерванси, без вештачки бои и без додатен шеќер
Сливата помага при тешкотии со концентрацијата, го зајакнува срцето и имунитетот и го регулира варењето. Го намалува „лошиот“ холестерол. Го зголемува антиоксидантскиот капацитет на организмот и намалува некои фактори на ризик од рак на дебелото црево. Има позитивно дејство врз здравјето на коските кај жените во менопауза.

Сува слива – енергетска инјекција!

Било да јадете свежа или сува слива, ќе почувствувате прекрасна сласт на меснатиот плод во вашата уста, поради совршениот склад на пет различни врсти на шеќери и овошни киселини. Но се уште малку се знај какви бенефити на организам ова овошје дава.

Чувар на коските

Десет суви сливи дневно го спречува намалување на коштаното ткиво предизвикано со опаѓање на нивото на естроген. Доколку редовно во менито имате умерени количества на суви сливи, на организмот ќе му обезбедите доволно борон ( минерал кој олеснува апсорпција на калциум )

Силен антиоксиданс

Сувите сливи содржат материи кои ги уништуваат слободните радикали во крвта. Колку помалку има слободни радикали, тоа е подобро за Вас и за Вашиот организам. Затоа јадете суви сливи и уживајте во нивниот преубав вкус.

Регулира нивото на холестерол

Диеталните влакна на сливата помагаат при намалувањето на холестерол во крвта па со самото тоа, се заштитува срцето од кардиоваскуларни заболувања. Содржи сорбитол – алкохолен шеќер кој се користи како замена за шеќер кај диеталните производи.

Одличен диуретик

Во народната медицина се користи и во свеж и во сушен облик, а отсекогаш се користи сливата против хроничен запек. Сувата слива го регулира варењето, чисти организам од токсини, ја поттикнува работата на џигерот и бубрезите. Благодарение на големото количество на калиум и на малото количество на натриум, го подобрува мокрењето. Помага кај тегобите предизвикани од гихт и реуматизам.

адреса: АГРО МАКС ДООЕЛ Берово, ул. Маршал Тито бр.15 Берово Р. Македонија        e-mail: agromax.be@gmail.com